واللّه يا أختي ما أعلمه وما يحثنا عليه ديننا هو أن التعامل بين الرجل والمرأة عند الحاجة وبقدر الحاجة يعني ملوش حق ابدا ان يتدخل في ما لا يعنيه ، فممكن لا تسترسلي معه في الكلام او تقولي دا أمر شخصي ولا يهم حضرتك في شئ ، او مترديش اصلا ومع الوقت لما يلاقيكي مش بتتكلمي هيسكت . وربنا يثبتك يارب
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا