كيف أتعامل مع رغبة خطيبي في التحدث بأمور غير لائقة عبر الشات؟

انا مخطوبه من ست شهور وانا خطيبي بنحب بعض جدا وخطيبي محترم قوي يعني قوي بجد وفي الحقيقه جدا يمكن ما بيمسكش ايدي حتى. بس في الشات. بيفضل يتكلم كلام مش كويس يعني شبه بيعمل علاقه معايا في الشات. بيقول لي عشان ما اتفرجش على حاجات مش كويسه. وغصب عني وربنا يعلم وكده وعشان ناخد على بعض وانا بتضايق جدا وكلمته في الموضوع ده. اعمل ايه؟ وقالي مش هتكلم في كده تاني وبالفعل متكلمش بس جي امبارح وفضل يقولي غصب عني وكده والله منا كان ممكن اتفرج ع حاجه من غير ما تعرفي بس انا جيت وقولتك @Yasmine Tawfik

سؤال من احد أعضاء فدني

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦

1 إجابة

السلام عليكم الاحترام الظاهرى شىء واحترام الاوقات الخاصة شىء تانى ده كده مثال صغير على عيوب خطيبك ...انه ممكن يظهر منه نقاط ضعف تأذيكى بشكل ما هنا هتسألى نفسك لو فضل الوضع على كده فى الحياه كلها هتقدرى تتعايشى ولا لا

تم النشر الثلاثاء، ٢٣ يونيو ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض السؤال في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك