اهدى وركزى للأسف معظم الأهالى فى مجتمعنا دا كدا بس بالله عليكى الحياة حياتك انتى والمستقبل بتاعك لازم تعرفى ان اللى حصل معاكى دا قضاء من ربنا واللى انتى فية دا ابتلاء من الله عز وجل للأسف والديكى مش قادرن يتعاملوا مع دا وانتى نفسيا شبة مدمرة بس واجب عليكى تتحملى كلامهم لأنهم ببساطة والديكى وعايزك تعذريهم بس لازم تتعلمى ازاى الكلام أيا كان الشخص اللى قايلة ميأثرش عليكى ولا على نفسيتك وحياتك عايزك تفهمى ان تأخيرك دا بيأثر على حياتك انتى وملكيش دعوة بكلام الناس نصيحتى ليكى يا بنتى حاولى تتماسكى تانى تقربى من ربنا أكتر هو اللى بإيدة نجاتك ومهما يكن أهلك عملوا ايه اوعى تخشى بسماعة اوعى تتحدى ربنا ركزى وتعاملى نفسيا مع حالتك انها فترة وهتعدى وحصل دروب ووقعتى مرة لازم تقومى وتثبتى دا وانتى إن شاء الله قادرة على دا ربنا يوفقك ويكرمك وإن شاء الله هتعدى على خير 🖤
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا