اول حاجة لازم ترجعى للخمار لازم لازم تانى حاجة انتى فى مرحلة تكاد تكون أهم مرحلة فى حياتك وعموما الثانوية مش محتاجة صاحب اطلاقا محتاجة تركيز لان سنة هتتبنى عليها حياة عايزاهم يحبوكى ويتقربوا منك انجحى بجد والله ركزى على حياتك انتى واحنا فى الأزهر المواد كتير ومحتاجة اجتهاد يا بنتى ونصيحة متبدأيش فى شهر ٧ لا خليكى فى أول ٨ نصيحة من أخ مجرب العبى الشهر دا او اعملى اى حاجة المهم متبدأيش دراسة ومذاكرة فى شهر سبعة
@أحمد سعيد يارب واياك🤍
تم النشر السبت، ١٣ يونيو ٢٠٢٦
العفو 🤍 ربنا يبارك فيكى ويحفظك
تم النشر السبت، ١٣ يونيو ٢٠٢٦
حاضر، والله رجعت لبسته الحمدلله ان شاء الله اواظب عليه، شكرا ليك🤍
تم النشر السبت، ١٣ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا