كنت المفروض تحاول مع باباك لانك بتحبها بس مدام باباك رافض و انت قولت لأهلها كدا في انت صح و ربنا اكيد كاتب ليك الخير في بنت تانيه و باذن الله تعالى ربنا يعوضك بس حابه اقولك متزعلش اكيد باباك شايف حاجه انت مش شايفه و أن شاء الله خير
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا