الادويه الي من النوع ده لازم تكون تحت اشراف دكتور مينفعش ناخدها بدون متابعه لان تقريبا ليها اعراض جانبيه فلازم تروحي لدكتور بيعمل نظام غذائي مثلا لو هدفك نقص الوزن وده بيجيب نتيجه بنظام كويس والتزام لكن موضوع الادويه الي من النوع ده لازم تحت اش،اف طبيب
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا