السلام عليكم أهلا بيكى ممكن فترة تسلية مثلا ؟ مش عارف ممكن ودا برجحه لأنة كونه ابن خالتك ليه مقالكيش من زمان او مثلا بيبقى فيه تلميح واضح ف برجح انها ممكن تكون تسلية مش أكتر أما بالنسبة ليكى انتى فمينفعش تعلقى نفسك بحد سواء ابن خالتك او غيره انتى لسة صغيرة متربيش تروما لنفسك لو أهلك شايفين الجواز خطوة دلوقتى وانتى ممكن تتقبلى دا ادى فرصة لحد من اللى بيتقدموا واقعدى وشوفى أما بالنسبة لابن خالتك ف اعملى لنفسك قيمة وعرفيه ان ليكى باب بيت يخبط عليه واقطعى التواصل تماما ربنا ييسر أمرك ويوفقك للى فيه الخير ليكى
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا