إجابة علي السؤال: كيف أتجاوز تعلقي بشخص بعد خمس سنوات من التواصل المتقطع؟

السلام عليكم، أعتقد أفضل طريقة لـ نسيان أي شيء في الحياة الإستبدال+القرار، لو أنتِ أخدتي قرار بنسيان الشخص هيتنسي بعد القرار الإستبدال بمعنى تملي حياتك، وأفتكري إن ممكن أصلًا الـ أنتِ فكراه مش فاكرك أصلًا فكري في نفسك وحياتك وعلاقتك بالله وأختاري لنفسك أفضل حاجة حتى في التفكير بلاش تسجني نفسك في سجن الذكريات عشان تعرفي تعيشي المستقبل حاولي النسيان عشانك وادعي كتير الله يعينك اللهم آمين 🤍

إجابة من فَاطِمٌ الشَّافِعِيُّ.

تم النشر الجمعة، ٥ يونيو ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك