وحبيبتي هتفضلي ف دوامة طول ما بتعملي حرام و طول ما ثقتك في نفسك مش موجودة . ممكن تنسي بقي صاحبنا ده و تنسي حدوته و شكلك و كل الكلام ده و تروحي لربنا تعرفي عنه و تتمسكي بعبادته و بالقرآن . ما عند الله لا يبلغ إلا بطاعته . عمرك عمرك ما هتلاقي ونس و زوج و سعادة بالحرام و لو لقيتيهم هيتبعهم حزن و إحباط . اقطعي علاقتك به فهي كلها غلط ف غلط . اتعلمي تحبي نفسك و شكلك و تثقي ف جمالك و اهتمي بنفسك بس هتعرفي انها جميلة جدا اوعي ترتبطي و انت مش واثقة ف نفسك هتتعبي نفسك واللي معاكي و تدمري العلاقة . اللي يعوز بنات الناس بيروح لابوها يخطبها . و بنات الناس لا بيكلمو زميل ولا صديق ولا حبيب . خليكي بنت ناس و غالية .
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا