يمكن العيب فيهم هما مش فيك والاحسن ان تقعد مع نفسك في عزلة احسن بكتير انك تقعد مع ناس يهينوا فيك ويقلوا منك ويمكن فعلا انت ليك تفكير خاص بالنسبة ليهم انت بتتفلفس بس يمكن بالنسبة لناس تانية انت دماغك حلوة يمكن لما تروح الجامعة بعد كام سنة هتفهم قصدي لانك هتتعرف علي ناس كتير فيهم منهم اللي هيتعامل زي كدا وفي ناس هيبقوا شايفينك مختلف وحابين دماغك وطريقة تفكيرك ونصيحة الا كرامتك اياك تتخلي عنها كل حاجة ممكن تتعوض او تتغير الا نظرتك لنفسك لو اتخليت عن كرامتك علشان خاطرهم هتكره نفسك بعد كدا
العفو ربنا يوفقك
تم النشر الأربعاء، ٣ يونيو ٢٠٢٦
شكراً اوي
تم النشر الأربعاء، ٣ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا