إجابة علي السؤال: هل تنصحونني بتأجيل امتحانيّ الفيزياء والإنجليزي؟

متأجليش لسه في وقت والخوف هو اللي هيضيعك والسنه الجايه هتلاقي نفسك ف نفس الموقف م هتحلي حاجه، المدرسين دلوقتي بيعيدوا لتالت مره ويحلوا لو عندك فكره عن المنهج حلي ع طول ولو لا ، شوفي الشرح وحلي عليه وربنا هيوفقك والله طالما توكلتي عليه وخلي ف بالك ع طول ان " ما لا يدرك كله لا يترك كله " لمي قدر المستطاع وربنا هيعينك ويوفقك احنا بندخل بسعينا والاعتماد ع ربنا مش بمجهودنا ولا خلصنا المنهج كام مره وربنا يوفقك ويوفقني ويهونها علينا

إجابة من H AN

تم النشر الخميس، ١١ يونيو ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك