أعتقد أن دى حالة مؤقتة وانت فعلا اتصرفت صح لان مش بس اهلوا اللى هيبصولك كدة لكن هو كمان ان مكانش بيبصلك كدة دلوقتى فعلا وعشان كدة بيماطل انت بس محتاجة توقفى تفكير فيه شوية اشغلى بالك ووقتك باى حاجة ابعدى عن الحاجات اللى بتفكرك بيه على الأقل دلوقتى وخلى كرامتك فوق كل شيئ وان شاء الله تنسيه وتكملى حياتك وطبعا انت ادرى بنفسك وبيه
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا