فعلآ التفرقه صعبه جدا بين الأخوات ربنا يصلح حالك والأمهات تاخد بالها من حاجه زي دي هي الام ممكن متكونش وخده بالها من ده او متقصدش ده بس بيبقي احساس صعب جدا علي الطرف الآخر وربنا يحنن قلوب كل الأمهات علي أولادها يارب
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا