إجابة علي السؤال: ماذا أفعل في تعرضي لظلم الاهل والتفرقة بين الإخوة؟

فعلآ التفرقه صعبه جدا بين الأخوات ربنا يصلح حالك والأمهات تاخد بالها من حاجه زي دي هي الام ممكن متكونش وخده بالها من ده او متقصدش ده بس بيبقي احساس صعب جدا علي الطرف الآخر وربنا يحنن قلوب كل الأمهات علي أولادها يارب

إجابة من مجهول مجهول

تم النشر الأحد، ٢١ يونيو ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك