أنت كنت ماشي غلط معاها وبتوهم نفسك أنك كدة بتحافظ عليها وبتشجعها على الصلاة (ودة المدخل اللي الشيطان بيدخل منه للشخص المتدين ) وبعد كدة أخذت الطريق الصح والتزمت بالحدود اللي ربنا شرعها زي ما فهمت من كلامك - مفيش أي حاجة تخليك تندم على الطريق دة دلوقتي ولو هي مش حابة حدود ربنا يبقى خيرها في غيرها. الطريقة الوحيدة المشروعة علشان تحافظ عليها لو عايز هي أنك تتقدم وتخطبها، لو مش متيسر يبقى توقف كلام معاها زي ما عملت وربنا يرزقك خيرا منها
بعدت الحمدلله وبقيت بدعيلها
تم النشر الخميس، ١١ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا