السلام عليكم، عادي جدا. أغلبنا حصل معه كده ولسه بيحصل حتى بعد مرور سنين على الثانوية أو الامتحانات كلها عموما. سواء بقى رايحة مش مذاكرة ولا الوقت بيخلص والورقة فاضية ولا حتى الدوشة اللي مش بتحلي بسببها، حلم لجنة الامتحان من الأحلام المنتشرة. حاولي لا تعطي للأمر حجم أكبر أو تقلقي منه لأن الأحلام في الغالب تفريغ للعقل الباطن ومخاوفه وقلقه.. فممكن ده تفريغ لضغوط الحياة اليومية أو توتر أو قلق متخزن من تجارب الامتحانات السابقة. فمتقلقيش وركزي في الواقع ولا تنسي تقرأي أذكار الصباح والمساء وأذكار النوم وإن شاء الله خيرًا.
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا