إجابة علي السؤال: ما الهدف من استغلال الأطفال؟

الموضوع اكيد صعب عليكي جدا ربنا يعينك ويقويكي علي اللي انتي فيه وابن عمك ليه رب عادل جبار هيجبلك حقك منه سواء في الدنيا او في الاخرة من وجهة نظري انك لازم تقولي لمامتك بهدوء وتقولي انه هددك بالفضيحة والقتل وبما انك كنتي طفلة ف كنتي خايفة وكنتي خايفة انك متصدقنيش وانك حاليا تعبتي وخايفة انه يعمل كدا في اطفال تانية غيرك وانك دلوقتي بسببه خايفة من اي راجل وملقتيش حد امان تتكلمي معاه غيرها (والدتك لما تقولي كدا هتحس بيكي فعلا وانها مصدر امانك فهتصدقك ان شاء الله ) تاني حاجة بعدها حاولي تروحي لدكتور نفسي يمكن يقدر يساعدك في التخطي واستمري في قول حسبي الله ونعم الوكيل وربنا هينتقم منه ان شاء الله ويبرد قلبك ولو حبيتي تتكلمي ف اي وقت انا موجودة وهسمعك

إجابة من Ne hal

تم النشر السبت، ٢٨ مارس ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك