طيب ليه بجد تحطي نفسك في الضغط دا وحتى لو شخصيتك ضعيفة إيه الـ فيها دي مش كارثة بجد دي حاجة بتتبني وإن شاء الله مع الوقت هتكون شخصيتك أقوى وهتكوني متكلمة وواثقة من نفسك، يا غالية ياما شوفنا ناس كانت تظن إنهم ضعفاء ولكن سبحان الله طلع العكس، الموضوع محتاج منك تقبل وتعرفي إن مش كل لما تتعامل بتكون قوية ساعات كتير جدًا الإنسان بيخفي قلة الثقة والخوف، أنتِ محتاجة تتقبلي الموضوع وتمارسي أنشطة مع أصحابك وتسمحي لنفسك بالكلام وتقضي مثلًا بعض أمور بيتكم أنتِ بنفسك وتابعي التغيرات، وصدقيني الموضوع مع الوقت هيكون رائع وفي حاجات كتير جدًا في شخصيتنا ممكن تتغير، ممكن تحاولي مع نفسك وتتقبلي الحاجة دي وتعرفي إن مفيش حد كامل وتشتغلي على نفسك تسمعي بودكاست وتبدئي تشتغلي على شخصيتك وبجد أنا شيفاكِ قوية وأول دليل إنك كتبتي سؤالك عادي بكل ثقة🤍🫂
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا