إجابة علي السؤال: ماذا أفعل مع الأفكار السلبية والخوف المرضي من الموت؟

مين فينا مش هيموت ، ايه اللي انت مرعوب منه ، ما حدش غشنا و قالنا انها دايمه ، هي ممتعه بس مش اكتر ، فألعب اللعبه و استمتع بصعوبة مراحلها و كافئ نفسك ع كل مرحلة تعديها لحد ما تيجي النهاية فجأة و تروح زي كل اللي قبلك و كل اللي بعدك ، المهم انك لما تروح تسيب سيرة طيبة ، احنا ما بنقولش لو متنا ، احنا بنقول لما نموت ، فما تخليش حاجه تندم عليها لما يجي الوقت ده ، و بالتوفيق 😊

إجابة من Gaser Hesham

تم النشر الجمعة، ٢٩ مايو ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك