قال تعالى " وعسى أن تكرهوا شيئًا وهو خيرٌ لكم " انها تبعد ممكن دا خير كبير ليكي ، يمكن لو فضلت كانت اذتك وانها تلاقي بديل فدا يدل على عدم نضجها لأن مفيش مانع تبقى مصاحبه اتنين ، ربنا يربط على قلبك ويكرمك بصحبة صالحة تكون معاكي في الدنيا وفي الجنة بإذن اللّه . قربي من ربنا أكتر واقرأي في القرآن واعملي خلوه تتحدثي فيها مع اللّه وتحكي كل همومك صدقينا راحة ما بعدها راحه واللّه . المتعلق بغير اللّه مخذول خلي قلبك ديما متعلق باللّه بس لأن الناس كلها فانيه وهيجي وقت وتمشي بس ربنا سبحانه وتعالى هو الحي القيوم وهو أقرب إليك من حبل الوريد
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا