الكيمياء ابدأى مراجعة مع نفسك من العضوية خلصيها وابدأى من الحديد تانى كل دا بشكل سريع مش لازم مراجعة زى ما بيقول الكتاب وبعدين هتشتغلى شغل أساسى على الحل واعتمدى على النماذج الكاملة والحتة اللى متعرفيها ارجعى ذاكريها واحفظيها وهكذا ....... الإنكليزى فى ملخصات صغيرة بنزل مع المراجعات مش فاكر كان كتاب اسمه الزتونة وغيرة مصادر كتير الحاجات دية بتجمعلك المنهج ككل مهم جدا شوفى مصدر كويس واقعدى علية ذاكرى فية هو بس .. ربنا يوفقك ويكرمك يارب 🤍
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا