ما تغلطش غلطتي و تقبل بوضع مش لايق عليك و مش شبهك لمجرد ان الناس اقنعوك ان ده المناسب ليك او ان علشان توصل للمناسب ليك لازم تحقق مذا و كذا وكذا و كذا ، انت تقدر تكون اي حاجه و اي حد و مافيش اي حاجه تمنع ده غير المعوقات اللي بتحطها لنفسك ، فما تضيعش حياتك اللي هتعيشها مرة واحده في انك تتعايش مع وضع انت عارف و متأكد انك تستحق لحسن منه ، و بالتوفيق 😊
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا