انا بنت وحيده معنديش اخوات خالص وبابا توفي من شهر ونص وكانت روحنا ف بعض ومعنديش عمام ولا صحاب ولا اي حد وحاسه بخنقه ع طول وبحس ان مفيش حاجه بتظبط معايا وكل حاجه ف حياتي بايظه عماتي ضدي وانا لسه16سنه طفله يعني شيلت حاجات اكبر من سني والله ودايما قلبي واجعني ولما بشوف اخوات مع بعض او اب وبنته قلبي بيموت وبدمع @Psy-a'laa M. Abdulhamid
ربنا يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته ويربط على قلبك ويصبرك كلنا سنموت ولا نعلم متى فلكل منا قدر هوني على قلبك يا جميلة، واسمحي لنفسك تحزني، هو والدك وغالي عليك ولكن لي سؤال هل الحزن بيقل مع الوقت؟ هل في توتر وخوف وتذكر للي حصل كأنه بيتجدد؟ أو خوف من الموت عموما . . بتصحي مخضوضة مثلا او تحسي بفزع وانت صاحية؟
تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦
لعرض السؤال في فدني اضغط هنا