بشعر بالوحده وكل حاجة بتروح مني دايما

انا بنت وحيده معنديش اخوات خالص وبابا توفي من شهر ونص وكانت روحنا ف بعض ومعنديش عمام ولا صحاب ولا اي حد وحاسه بخنقه ع طول وبحس ان مفيش حاجه بتظبط معايا وكل حاجه ف حياتي بايظه عماتي ضدي وانا لسه16سنه طفله يعني شيلت حاجات اكبر من سني والله ودايما قلبي واجعني ولما بشوف اخوات مع بعض او اب وبنته قلبي بيموت وبدمع @Psy-a'laa M. Abdulhamid

سؤال من احد أعضاء فدني

تم النشر الجمعة، ٢٦ يونيو ٢٠٢٦

1 إجابة

ربنا يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته ويربط على قلبك ويصبرك كلنا سنموت ولا نعلم متى فلكل منا قدر هوني على قلبك يا جميلة، واسمحي لنفسك تحزني، هو والدك وغالي عليك ولكن لي سؤال هل الحزن بيقل مع الوقت؟ هل في توتر وخوف وتذكر للي حصل كأنه بيتجدد؟ أو خوف من الموت عموما . . بتصحي مخضوضة مثلا او تحسي بفزع وانت صاحية؟

تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض السؤال في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك