السلام عليكم، هل المسكنات مش بتساعدها في الفترة دي؟ يعني الأفضل تدوري على مسكن قوي وحاجات طبيعية تقلل التعب بدل الدخول في سكة أدوية تلخبط الهرمونات أو تكون لها آثار جانبية. إذا صعب فبلاش تبحثي على الانترنت وروحي لطبيبة نسائية مختصة تكتب لها حاجة مناسبة لها. وربنا يطمنك عليها ويوفقها في امتحاناتها. المقالين دول فيهم طرق ومشروبات تخفف آلام الدورة، جربي كده وخلي خيار الطبيبة آخر حاجة. https://www.webteb.com/articles/مشروبات-تقلل-الام-الدورة-الشهرية_22798 https://masters.clinic/ar/blog/-/a-989626692
جزاك الله خيرا و بارك فيك ♥️🫂
تم النشر الاثنين، ٨ يونيو ٢٠٢٦
يبقى الأفضل الطرق الطبيعية وتاخد علاج للأنيميا، لو تقدر تكشف باطنة حاليا يكتب لها حديد أو مكملات حسب حالتها وتحسن أكلها الفترة الجاية يبقى أفضل، بلاش تدخليها في لخبطة هرمونات وآثار جانبية هي في غنى عنها... وهيئي لها ظروف هادئة وبعيدة عن التوتر وهتعدي فترة الامتحانات على خير.
تم النشر الاثنين، ٨ يونيو ٢٠٢٦
روحت لدكتورة قالت الوضع عادي مافيش حاجة بس بسبب الأنيميا فهي بتتعب و بدوخ جامد
تم النشر الاثنين، ٨ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا