شيل الفكرة من دماغك ، بأنك تكتفي بنفسك و تكون انت الداعم لنفسك ، ببساطة لازم تفهم نفسك ان الاحتياج ده مش وقته حاليا ولا مرحلته و لا مناسب ليك فما ينفعش تفكر فيه لانك كده بتهدر وقتك و مجهودك في الفاضي ، جرب تكتب لنفسك كل يوم كانك بتكلم حد تاني و ان شاء الله تلاقي خلاصك ، و بالتوفيق 😊
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا