إجابة علي السؤال: كيف أتعامل مع التشتت، التوهان، وضعف التركيز في سن العشرين؟

لو انت بعيد عن الصلاه صلى و أخطب لان لما حد يكون فى حياتك هغير فيك حاجات كتيره و هتكون نفسك تعمل كل حاجه عشانه موضوع عدم التركيز ناس كتير عندها كده بس انت حاول انك تفكر فى كل حاجه بتعملها فى حياتك

إجابة من Ibrahim Sakr

تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦

1 تعليق

بحاول علي قد ما اقدر اني التزم بس بلتزم اوقات و ارجع امل تاني اما موضوع الخطوبه دا بعيد مفيش حاجه بعيده عن ربنا طبعا بس لسه مش جاهز و انا معرفش ازا هكون علي قد المسؤولية دي ولا لا أو اكون راجل يعتمد عليه بسبب دا انا ايوه في بنت في حياتي اتعرفت عليها من ٧ شهور اول فتره كنا انا و هي ملتزمين جدا في الصلاه و الأذكار بس بدأ تحصل خلافات بسيطة بيني و بينها و مع الوقت بدأت أهمل بس موضوع التوهان و السرحان دا من زمان و بدأ يزيد الايام دي و لنا زهقت و نفسي افهم نفسي اكتر و أحاول استوعب كل اللي انا فيه

تم النشر الأحد، ٢٨ يونيو ٢٠٢٦

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك