Ibrahim Sakr

إجمالي النقاط: 50

1 سؤال

كيف أتعامل مع صعوبة تكوين صداقات مع الفتيات في نفس سني؟

لو انا معنديش صحاب و الموضوع ده ماثر عليا جامد اوى و مخلينى ديما حاسه ان انا لوحدى و مش محبوبه مع انى حلوه و لبسى حلو و فى كلية كويسه بس ديما بعرف اكسب الناس الكبيره و الاطفال و الولاد بس لكن مش بعرف اتعامل مع البنات اللى فى سنى و بشوفهم بيخرجوا ويهزروا و مش بلاقى حد معايا

تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦

1 إجابة

لو انت بعيد عن الصلاه صلى و أخطب لان لما حد يكون فى حياتك هغير فيك حاجات كتيره و هتكون نفسك تعمل كل حاجه عشانه موضوع عدم التركيز ناس كتير عندها كده بس انت حاول انك تفكر فى كل حاجه بتعملها فى حياتك

تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦

2 تعليق

ايوه مش بعرف اتعامل معاهم و حتى بره الكلية مش بعرف اكون صحاب بنات

تم النشر الأحد، ٢٨ يونيو ٢٠٢٦


الفكره ان لما بقرب منهم بلاقيهم بيتكلموا على بعض و فى الاخر بيطلعونى الوحشه مه انى ولا بحكي و لايتكلم

تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦

لعرض الملف الشخصي في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك