لو انا معنديش صحاب و الموضوع ده ماثر عليا جامد اوى و مخلينى ديما حاسه ان انا لوحدى و مش محبوبه مع انى حلوه و لبسى حلو و فى كلية كويسه بس ديما بعرف اكسب الناس الكبيره و الاطفال و الولاد بس لكن مش بعرف اتعامل مع البنات اللى فى سنى و بشوفهم بيخرجوا ويهزروا و مش بلاقى حد معايا
تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦
لو انت بعيد عن الصلاه صلى و أخطب لان لما حد يكون فى حياتك هغير فيك حاجات كتيره و هتكون نفسك تعمل كل حاجه عشانه موضوع عدم التركيز ناس كتير عندها كده بس انت حاول انك تفكر فى كل حاجه بتعملها فى حياتك
تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦
ايوه مش بعرف اتعامل معاهم و حتى بره الكلية مش بعرف اكون صحاب بنات
تم النشر الأحد، ٢٨ يونيو ٢٠٢٦
الفكره ان لما بقرب منهم بلاقيهم بيتكلموا على بعض و فى الاخر بيطلعونى الوحشه مه انى ولا بحكي و لايتكلم
تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الملف الشخصي في فدني اضغط هنا