إجابة علي السؤال: هل لعملية القسطرة والدعامة أي خطورة؟

السلام عليكم، أولا ألف سلامة على والدتك. لو هي محتاجة العملية ضروري فلازم تعملها كده كده قلتِ حالتها صعبة يعني هي في خطورة أصلا.. توكلي على الله ويا ريت كمان تاخدوا رأي أكثر من مختص ولو لازم العملية فضروري تعملها... أي إجراء طبي ولو بسيط فيه احتمالية خطورة، مفيش إجراء آمن بنسبة 100% فبلاش الخوف والقلق يسيطر عليكِ من الناحية دي وتوكلي على الله، فيه ناس كتير عملوا العملية بسلام وعايشين وبصحة الحمد لله فلا ترهقي نفسك بالقلق وتابعي مع الطبيب المختص وخذوا أكثر من رأي قبل إجرلء العملية وإن شاء الله ربنا يطمنكم عليها. ألف سلامة.

إجابة من mai mahfouz

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦

1 تعليق

يارب

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك