إجابة علي السؤال: هل هذا التصرف صح؟

انتي ما غلطتيش في اي حاجه ، ده من حق اخوكي ، والدك عايز يصرف فلوسه كلها على تدخينه و يهمل واجباته و مسؤولياته ف ده قراره الشخصي و مش من حقك تعاتبيه و له رب يحاسبه ،لكن انتوا عيشوا حياتكم بنفسكم و كملوها بالمعافرة لأن الاوقات الصعبة هي اللي بتخلق اشخاص عندهم صلابة و مرونة نفسية ، فعاش اوي ليكم ع مجهودكم و معافرتكم و اتأكدي ان اللي عيشتوه هو اللي خلى منكم الأشخاص اللي انتوا عليها دلوقتي فساعات بتكون شرور نفوس الناس خطوة في طريقنا ، فما تزعليش و فوضي امرك لربك ، وبالتوفيق 😊

إجابة من Gaser Hesham

تم النشر الجمعة، ٢٩ مايو ٢٠٢٦

1 تعليق

ونعم بالله

تم النشر الجمعة، ٢٩ مايو ٢٠٢٦

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك