انتي ما غلطتيش في اي حاجه ، ده من حق اخوكي ، والدك عايز يصرف فلوسه كلها على تدخينه و يهمل واجباته و مسؤولياته ف ده قراره الشخصي و مش من حقك تعاتبيه و له رب يحاسبه ،لكن انتوا عيشوا حياتكم بنفسكم و كملوها بالمعافرة لأن الاوقات الصعبة هي اللي بتخلق اشخاص عندهم صلابة و مرونة نفسية ، فعاش اوي ليكم ع مجهودكم و معافرتكم و اتأكدي ان اللي عيشتوه هو اللي خلى منكم الأشخاص اللي انتوا عليها دلوقتي فساعات بتكون شرور نفوس الناس خطوة في طريقنا ، فما تزعليش و فوضي امرك لربك ، وبالتوفيق 😊
ونعم بالله
تم النشر الجمعة، ٢٩ مايو ٢٠٢٦
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا