يعني يا جماعه مفروض اعمل ايه ابدا منين انا مبعرفش افكر حتا دماغي متجمده طول الوقت الموضوع صعب اوي بالنسابلي ممكن يبان حاجه عاديه بس هي صعبه عليا عارفين لما تحسو أن كل حد عارف هيتعامل ازاي هتكلم ازاي الا انا انا شخصيتي مشفتش مثيلها والله الناس بتشوفني عبيطه وضعيفه انا عندي 19 واي حد في سني من ال بتعامل معاهم مش بلاقيهم كده انا حتى وصلت لمرحله اني بعمل سيناريوهات في دماغي. اني اقوى حد وبعرف اتعامل واتكلم
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا