وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة كلامك من منظور معين صح بس لو بصيتى من منظور تانى هتفهمى لية الإجابات بتبقى متشابهة والإجابة من سؤالك نفسة " أنا شايفة إن مش كل مشكلة محتاجة نصيحة ، ساعات المشكلة محتاجة نقاش " هل انتى شايفة لما انا مثلا نزلت مشكلة على العام هنا انتى شايفة بيبقى فية مجال للنقاش ؟ أكيد لا ف أقل حاجة ممكن اللى هنا يقدموها هى النصيحة أتذكر اول ما نزلت التطبيق كان فيه حد منزل مشكلة ممكن تؤدى لطلاق ف مينفعش هنا النصيحة لازم تفهم الموقف الأول دخلت لقيت اللى بيقول انفصلوا واللى بيقول الموضوع مش مستاهل من غير ما حد يحاول يفهم ما عليا الا انى بدأت أسأل وأستفسر أكتر عن طبيعة المشكلة جيس وات ايه اللى حصل 🙈 لقيت صاحب البوست وكذا حد معترضين وبيقولولى لو عندك نصيحة قولها غير كدا متسألش 😀 ف لو فيه مشكلة وحد عايز حد يقدملة حل زى ما قولتى لازم نقاش وتفهم للموقف ومعرفة أسبابة وكل حاجة ودا طبعا مش هيحصل فى العام هنا ودا اللى بيقدمة مثلا الدكاترة النفسيين أو حتى صاحبتك اللى عايزة تسمعى منها لما تقعدى تحكيلها أما بالنسبة ل إن التطبيق عديم الفايدة ف انتى غلط جدا لأن أنا شوفت ناس استفادت جدا كون تجربتك الفردية منجحتش مينفعش نعمم ونقول يبقى الكل كدا ساعات بتبقى الأسئلة غبية أحيانا ((عارف إن كلامى مش هيتقرأ غير سطرين منة😒))
مش ردود مستفزة بس فيه كمان أسألة أكتر استفزازا بس الفكرة ان هنا الموضوع مش مختص ف كله بيتكلم المشكلة الله أعلم اللى بيتكلم دا مين سنة خبرتة وما إلى ذلك فبتلاقى اجابات عبثية كتير وكذلك أسئلة بل فيه حاجات محرجة جدا وبتوصل ان فيه اسئلة واجابات فيها تعدى بس على الجانب الأخر فى ناس متميزة وفاهمة وعارفة بتجاوب وبتفيد وهنا تكمن فايدة الأبلكيشن فاهمانى وبسكدا 🙂
تم النشر السبت، ٢٠ يونيو ٢٠٢٦
@الكل إقرأوا البوستات في وقت فراغكم وأنا واثقه إنكم ردودكم هتبقي واضحه وتقدروا تساعدوا ناس كتير وشكرا ليكم جميعا
تم النشر السبت، ٢٠ يونيو ٢٠٢٦
طيب تمام آسفه بس والله مكنتش هبقي زي الراجل دا اللي قالك لو عندك نصيحه هاتها 😂 بس حاول تقرأ كم بوست أنا قرأته في ردود مستفزه والله مش بغلط بس أشبه بتفكير انقرض بس دي كانت وجهة نظري وأتمني الكل يفهمني وشكرا علي تفهمكم جميعا وشكرا لحضرتك جدا 🙏🏻🌸
تم النشر السبت، ٢٠ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا