كون ان رغم المعاملة دية انتى مش عايزه تسيبها وتمشى علشانها ف دية حاجة جميلة منك ويعتبر من البر ف استحملى وحاولى فى قاعدة صفا تكلميها + ركزى فى كليتك دلوقتى وصبى كل تركيزك عليها وطورى من نفسك واشغلى نفسك هتلاقى نفسك تلقائيا بتتحسنى
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا