السلام عليكم - ازيك يا قمر عاملة ايه - بصي انت واضح انك مريتي بحاجات اكبر من سنك ومش واثقة من نفسك ومتوترة دايما والحل في كل دا انك تحبي نفسك وتثقي في نفسك ويكون ليكي شخصية قوية وجودهم ميفرقش معاكي يعني تبقي ماشية بثقة مش هامك مين باصص عليكي ولا مين بيقول ايه عليكي خليكي ملكة في نفسك كدا والاهم طبعا صلاتك وقربك من ربنا وبالنسبة لوزنك ف هو كويس المفروض ان الوزن المثالي ليكي يكون 50 كيلو تقريبا يعني ال7 كيلو مش قصة يعني ولو انت بجد حبيتي نفسك زي ما انتي والله مش هيهمك كلام حد - انت جميلة زي ما انتي خليكي واثقة من دا
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا