انا الاول كنت رفيعة خالص كنت 48كيلو وتخنت مرة واحدة بقيت 70 ودايما نفسي بتروح للحلويات وكذا مرة بعمل دايت مش بخس وجسمي بحسو منفوخ بشكل غير طبيعي بذات في منطقة البطن ورجلي لو وقفت عليها شوية او قعدت شوية بتورم بسرعة وبتوجعني وبيظهرلي علامات زرقا في جسمي دا بسبب اي؟
في الغالب قولون ممكن تعملي تحليل غده و تحليل مقاومة الأنسولين و تمشي علي صيام متقطع فتره بس الاحسن تتابعي مع دكتور تغذيه كويس
تم النشر الأحد، ٧ يونيو ٢٠٢٦
لعرض السؤال في فدني اضغط هنا