أهلا بيكِ هنحتاج الاول نستشير طبيب نفسي ويشوف لو في سبب عضوي وفحوصات ممكن تعمليها عشان نطمن على شكوى الصداع الشديد والألم ده وكمان لو فيه سبب نفسي هو هيعرف يحدد ده كويس. شفاكِ الله وعافاكِ
بس انا مش هقدر أروح لطبيب نفسي دلوقتي انا لسة بدرس غير حاليا فأجازة مش هقدر ولا نفسيًا ولا ماديًا
تم النشر الأربعاء، ١٠ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا