مفيش حاجة اسمها كدا يا عمرى كله بايدك انتى انتى اللى بتحددى شخصيتك حاولى انك تحبى نفسك وتثقى في نفسك اكتر من كدا حاولى ان اى حاجه تحصلك انك انتى اللى تاخدى القرار حاولى انك تتعاملى مع ناس اكتر وكمان اى حاجه قدامك اتقدمى عليها وشاركى فيها واى تجمع احضريه وانتى بتتكلمى اثقى في نفسك وردى بهدوء وثبوت وكمان بصى فعين اللى بتتكلمى معاه مش تنزليها مهما كان ده بيخلى اللى قدامك يشوفك قويه وانتى اى موقف يحصل قدامك مش تضحكى على الفاضى كل لما يكون كلامك قليل وثابت وكمان الضحك قليل ده بيخلى اللى قدامك يخاف من شخصيتك ويعملك حساب فعشان كدا مش تشغلى نفسك بحد ولا ده قال ايه ولا دى بتبصلى ازاى ده لو حده هلاك اهتمى بنفسك ولبسك ده هيذود من ثقتك في نفسك هيخليكى ماشيه وبتتعاملى بكل اريحيه وكل ثقه فانتى شيلى كل الافكار دي من دماغك واقنعى نفسك انك مش ضعيفه انا قويه وقويه جدا كمان
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا