مش لايف كوتش اووي بس لو محتاج حد يسمعك ويقدملك نصيحه هكون في خدمتك وهسمعك بدون اي حرج و عادي اعتبرني اخ انا الحمدلله داعي إسلامي صغير وناصح لامور الدين والدنيا ....مش تكبر والله بس اللهم اني عبدك ابن عبدك ابن امتك ناصيتي بيدك ماض في حكمك عدل في قضائك اسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك او علمته احد من خلقك او نزلته في كتابك او إستأثرت بيه في علم الغيب عندك ان تجعل القرآن ربيع قلبي
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا