ادخلي اللي انتي حباه مش اللي اهلك نفسهم فيه انتي اللي هتذاكري وتتعبي. بس شدي حيلك انا كنت علمي رياضة، وعايزة اقولك رياضة تالتة صعبة عن رياضة سنة اولي وتانية. بس لو انتي فعلاً حابة الرياضة هتقدري تجمعي فيها درجات. وربنا يوفقك
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا