إجابة علي السؤال: هل أختار علمي علوم أم رياضة؟

ادخلي اللي انتي حباه مش اللي اهلك نفسهم فيه انتي اللي هتذاكري وتتعبي. بس شدي حيلك انا كنت علمي رياضة، وعايزة اقولك رياضة تالتة صعبة عن رياضة سنة اولي وتانية. بس لو انتي فعلاً حابة الرياضة هتقدري تجمعي فيها درجات. وربنا يوفقك

إجابة من Sara Mohammed

تم النشر السبت، ١٣ يونيو ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك