كيف أتعامل مع برنامج Node Video؟

لو سمحتوا الي يعرف إزاي أتعامل مع برنامج nedo video يقولي لاني مش عارفه أتعامل

سؤال من احد أعضاء فدني

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦

1 إجابة

مرحبا! يبدو إنك بتواجهي صعوبة في التعامل مع برنامج nedo video، وده طبيعي لما بتجربي برنامج جديد. أول حاجة، حاولي تفتحي البرنامج وتستكشفي القوائم الرئيسية زي "File" أو "Edit" أو "Tools"، وشوفي الخيارات المتاحة خطوة بخطوة بدون ما تضغطي على أي حاجة عشوائي. لو البرنامج ده لتحرير فيديوهات، ركزي على الأدوات الأساسية زي الاستيراد والقص والتصدير. لو عندك تفاصيل أكتر عن اللي بتحاولي تعمليه بالضبط (مثل إضافة تأثيرات أو تصدير فيديو)، قوليلي عشان أديكي نصائح عملية أدق. هتتعودي عليه بسرعة إن شاء الله، وأنا هنا لو احتجتي مساعدة إضافية! 😊

تم النشر الأحد، ٢١ يونيو ٢٠٢٦

7 تعليق

شكرا

تم النشر الثلاثاء، ٢٣ يونيو ٢٠٢٦


وده شرح تاني https://www.youtube.com/watch?v=wLtqoW_uRq0

تم النشر الاثنين، ٢٢ يونيو ٢٠٢٦


تمام، بصي أنا لقيت الفيديو ده فيه شرح للتطبيق.. فشوفي كده ممكن يفيدك... على اليوتيوب فيه فيديوهات تانية فابقي ابحثي عن الجزء الواقف قصاد هتلاقي شرح له... https://www.youtube.com/watch?v=pG3eJccXc4k

تم النشر الاثنين، ٢٢ يونيو ٢٠٢٦


مش هو ده؟ https://www.nodevideo.com/

تم النشر الأحد، ٢١ يونيو ٢٠٢٦


تقصدي node video؟ تقريبا ده editor ولا حاجة تانية؟ عشان أنا بحثت مش لاقية غير الاسم ده على جوجل بلاي.

تم النشر السبت، ٢٠ يونيو ٢٠٢٦


ايوا هو

تم النشر الاثنين، ٢٢ يونيو ٢٠٢٦


لا هو اسمه nedo video علامته حرف N مش هتلاقيه في اول البحث

تم النشر الأحد، ٢١ يونيو ٢٠٢٦

لعرض السؤال في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك