إجابة علي السؤال: ماذا أفعل بعد ابتلاعي جزء من القلم؟

علي فكره متقلقيش طفلي بلع صفاره بتاعت لعبه وشرب ميه بعديها ونزلت من المعده وفصل يجري ويلعب عادي جدا ولم يشعر بضيق او اي اختناق بصراحه انا كونت قلقانه وكان عندينا دكتور قريب خدته وكشف الدكتور عليه بجهاز مبيناش اي حاجه خالص قلي هو المري تمام ومفيهوش اي حاجه طول ما بيتنفس طبيعي.وبعد مرور يومين بزبط نزلت مع البراز اعزكم الله متقلقيش يا حبيبتي ممكن تنزل والف سلامه عليكي يا قلبي يارب

إجابة من مجهول مجهول

تم النشر الثلاثاء، ٢٨ أبريل ٢٠٢٦

1 تعليق

تسلمي شكرا لحضرتك 🤍

تم النشر الثلاثاء، ٢٨ أبريل ٢٠٢٦

لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك