علي فكره متقلقيش طفلي بلع صفاره بتاعت لعبه وشرب ميه بعديها ونزلت من المعده وفصل يجري ويلعب عادي جدا ولم يشعر بضيق او اي اختناق بصراحه انا كونت قلقانه وكان عندينا دكتور قريب خدته وكشف الدكتور عليه بجهاز مبيناش اي حاجه خالص قلي هو المري تمام ومفيهوش اي حاجه طول ما بيتنفس طبيعي.وبعد مرور يومين بزبط نزلت مع البراز اعزكم الله متقلقيش يا حبيبتي ممكن تنزل والف سلامه عليكي يا قلبي يارب
تسلمي شكرا لحضرتك 🤍
تم النشر الثلاثاء، ٢٨ أبريل ٢٠٢٦
لعرض الإجابة في فدني اضغط هنا