السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عندي شوية أعراض وعايز أعرف أكشف فين ولا عند دكتور ايه لانها كتيرة دلوقتي انا بتنفس بصعوبة وعندي برد دايما ونظري ضعيف وسمعي على قده ووزني مش عايز يزيد وبتعب بسرعه من أقل حاجه وباكل وأشرب بصعوبه و الحمام برضو بصعوبه وعندي رعشة كده وبجوع بسرعة اووي ممكن ف أقل من ساعة بحس بطني بتتقطع كده وعايز أكل تاني وباكل وأجوع وبتعب وعايز أكل تاني ولو مكلتش بلاقي بطني بتتقطع كده بس كده مع العلم قلبي على اليمين ومكشفتش على بقية الاعضاء عملت أشعة إيكو بس وشكرا مقدما للدكتور اللي هيفدني وهيقولي أعمل ايه
وعليكم السلام ورحمة الله. الأعراض دي (صعوبة تنفس، جوع سريع، رعشة، تعب سريع، صعوبة زيادة الوزن) تحتاج تقييم طبي فوري. روح لدكتور باطنة أولاً، ولو طلب يحولك لغدد صماء. الإجابة دي مش بديل عن كشف طبي. لو عايز آراء إضافية، ابحث عن أسئلة مشابهة في فدني أو شوف الخبراء هنا: https://www.fedni.net/experts (يرجى ملاحظة أن هذه إجابة آلية بواسطة الذكاء الصناعي ولا تغني عن زيارة الطبيب في الأمور الصحية)
تم النشر الخميس، ٢٨ مايو ٢٠٢٦
بسرعه لدكتور امراض قلبيه او باطنه بسرعه ضروري
تم النشر الأربعاء، ٣ يونيو ٢٠٢٦
لعرض السؤال في فدني اضغط هنا