السلام عليكم
اسفة لو هطول
اختي ربنا رزقها ببنوتة فجر يوم الاربع الولادة كانت متأخرة والبنت شربت سوائل من بطنها اتحجزت في الحضانة علشان كان عندها التهاب رئوي من الدرجة الرابعة وضيق تنفس من الدرجة التانية اتنقلت لحضانة حكومي اول امبارح وقالوا انها نزلت درجة وبقى الالتهاب الرئوي من الدرجة التالتة بس لسه حالتها مش مستقرة علشان على جهاز التنفس لحد دلوقتي النهاردة طلبوا كيس دم وبكرة بلازما الدم ومحدش بيقولنا حاجة ولا اي تفاصيل عن حالتها ولا حتى تقرير بالحالة ف ممكن حد يقولي في احتمال كبير للتحسن ولا لا وده طبيعي كله ولا ايه هما قالوا الانيميا 7.4
نسأل الله العظيم رب العرش العظيم لها شفاء
تم النشر الجمعة، ١٢ يونيو ٢٠٢٦
اللى مش طبيعى ان محدش بيقولوكوا حاجة عن حالتها لكن لو عايزة تعرفى اللى هى فين دا طبيعى ولا لا محدش يقدر يفيدك لأن حالتها دكتور الحالة بس اللى عارف بس إن شاء الله خير ربنا يطمنكوا عليها يارب
تم النشر الثلاثاء، ٩ يونيو ٢٠٢٦
مهو محدش بيقولنا حاجة في الحضانة ف ده طبيعي طيب ولا ايه
تم النشر الثلاثاء، ٩ يونيو ٢٠٢٦
محدش هيقدر يفيدك اووى و لازم تتابعوها وتتابعوا حالتها مع الدكتور وتسألوا .. شفاها الله وعافاها وبارك فيها وحفظها لأبيها وأمها و خالتها
تم النشر الثلاثاء، ٩ يونيو ٢٠٢٦
لعرض السؤال في فدني اضغط هنا