باحثه عن الامل

إجمالي النقاط: 50

1 سؤال

هل لعملية القسطرة والدعامة أي خطورة؟

امي عندها فشل في عضله القلب والدكتور قالها ان حالتها صعبه وقالها تعمل قسطره ودعامه هل ده في خطوره

تم النشر الأربعاء، ١٧ يونيو ٢٠٢٦

0 إجابة

4 تعليق

يارب

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦


يعني مش خطر

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦


هتعمل تبع مستشفي تأمين مش دكتور خاص

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦


يعني خطر

تم النشر الأربعاء، ١٧ يونيو ٢٠٢٦

لعرض الملف الشخصي في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك