Djib Bybdd

إجمالي النقاط: 15

1 سؤال

كيف أتعامل مع التشتت، التوهان، وضعف التركيز في سن العشرين؟

انا ادركت اني شخص لا يعتمد عليه و كل يوم بفقد ثقتي في نفسي و الناس هتبطل تعتمد عليا في شئ تاني و زهقت من نفسي ساعات بحس اني غبي بمعني الكلمه بقيت بحط نفسي في مواقف غبيه و اعمل اشياء غبيه الطفل مش بيعملها مش فايق و التوهان بيزيد معايا و قله تركيز كرهت نفسي من اللي انا فيه مش عارف افوق اوقات بفكر ازاي أكون اسره مع شخص و انا كده انا سهل حد يستغلني و مش عارف اي رده فعلها لو عرفت اني كده او ازاي انا هكون معاها اسره و انا شخص لا يعتمد عليه توهان كتير و بسرح محتاج اعرف انا ليه كده و مش قادر اطلع من ده انا سني ٢٠ سنه لسه صغير مع العلم بدرس و بشتغل و شغلي في خطر كبير ممكن يؤدي لا قدر الله للموت بس عاوز اخرج نفسي من الحاله دي بس مش قادر كل يوم بكرر نفس الغلط و مش بتعلم منه و افكار غبيه بتشدني حد يفيدني علشان حاسس اني هدخل في مرحله اكتئاب و كرهت نفسي من كل ده @Mustafa Rawi

تم النشر السبت، ٢٧ يونيو ٢٠٢٦

0 إجابة

0 تعليق

لعرض الملف الشخصي في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك