لينا لينا

إجمالي النقاط: 115

1 سؤال

دخول ثانوي ام مدرسه وي

انا دلوقتي خلصت مرحله الاعدادي وداخله ثانوي محتاره اخش مدرسه ثانوي عادي ولا مدرسه وي we انا سألت كتير عليها لقيتها حلوه بس مش عارفه بعد اما اخلصها هضمن وظيفة وهبقي شغاله تبع الشركه ولا لا في ناس بتقول انها ٣ سنين بعد كدا بخش معهد ٢سنتين وبعد كده كليه هل ده صح وهل بعدها بشتغل تبع الشركه ولا لا لو حد دخلها او عارف حاجه عنها ياريت يعرفني وينصحني

تم النشر الأحد، ٢١ يونيو ٢٠٢٦

2 إجابة

حاولي تسايسي جوزك ودلعيه واعمليلو الي عايزه وحاولي تحبي الي آنتي بتعمليه ومن نحيه النفسيه اتمشي او إعملي حاجه بتحبيها او اتسلي وفكي عن نفسك وبطلي تفكير كتير وإنتي هتبقي أحسن وبيني لجوزك إنك بتحبيه ومش عايزه تسبيه وعاملين كويس واضحكي علي طول ده هيأثر فيه

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦


ده طبيعي ان الناس كلها بتفكر وبتغرق في افكارها بس لازم تحاول متفكرش كتير لإنه غلط عليك يعني مثلا آنت معدي من علي مكان وعايز تركز علي المناظر الطبيعيه الي فيه كلم نفسك وقول مثلا في ورد لونه كذا او اي حاجه موجودة في المكان وممكن تتكلم بصوت عالي عشان يبقي تركيزك في الي بتقوله وحاول تبعد الافكار الكتير وصفي ذهنك والعب يوجا هتساعدك كتير

تم النشر الجمعة، ١٩ يونيو ٢٠٢٦

0 تعليق

لعرض الملف الشخصي في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك