@Mai Mahfouz انا عايز أأجل ومش عارف اعمل ايه انا استخرت ربنا ، بقيت في أيام المراجعة اصحى الظهر وانا بنام بدري ، بكون متشوش حاسس اني ضعت محلتش كتير مراكم دروس ممكن تقوليلي أعمل ايه يا دكتور عسى ان ربنا يجعلك سبب لحل مشكلتي ان شاء الله
تم النشر الأحد، ١٤ يونيو ٢٠٢٦
نفس الكلام والله انا كمان، انا عندي 18 سنة كنت حاسس من فترة بنفس الكلام لحد لما قربت من ربنا بصلي بجد بخشع في صلاتي ودي مهمة علشان متكونش بتعمل حركات وخلاص ، ابعد عن الموسيقى والكلام اللي ملوش فايدة حتى لو من غير موسيقى ، اقترب من القرآن لا تقرأه كأنه كتاب لا، تدبر في معانيه واستخرج العبر ، تابع شيوخ مثل الشيخ أمجد سمير وغيره هم كثيرون جدا ، وأخيرا اتقي الله لا تكن مثلي في مرحلة الثانوية العامة فأنا لم أتقي الله في اهلي ولا نفسي تبقى ايام على الامتحانات وانا الآن لا أعلم ماذا أفعل ولكن من يتقي الله يجعل له مخرجا
تم النشر الأحد، ١٤ يونيو ٢٠٢٦
شكرا انا حسيت بالأمل لما قرأت نصيحتك شكرا جدا ❤️❤️
تم النشر الأحد، ١٤ يونيو ٢٠٢٦
يعني انتي مش جايلك شجاعة تقولي لأهلك دلوقتي وبعد ما تتجوزي والدنيا تبوظ وتطلقي انت عملتي ايه دلوقتي حلي المشكلة من جذورها قبل ما تنبت وتبقى شجرة
تم النشر الأحد، ١٤ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الملف الشخصي في فدني اضغط هنا