سلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا طالب بالفرقه التانيه علاج طبيعي بجامعه بني سويف كنت بسأل 1- هل التخصص قائم علي معدل GPA 2- افضل تخصص من حيث الشغل و المال (عندي هدف) 3- هل فعلا مرتبات علاج طبيعي الكلام اللي بنسمعه دا 🤔 هكون ممنون جدا ❤🌹
تم النشر الجمعة، ١٢ يونيو ٢٠٢٦
لعرض الملف الشخصي في فدني اضغط هنا